27 år

Ja herregud vad tiden går fort. 27 år blir jag idag. 3 år kvar till 30!! för 5-6 år sen befann jag mig i Oslo och jobbade och tiden efter det har ju bara rusat förbi.
En envis men underbar dotter har jag som betyder allt och ett hus på landet. Det som fattas i mitt liv är ett fast jobb! Men det kommer väl.... förhoppningsvis..
 
Skruttis har åkt till jobbet med sin pappa och jag suckar över hur hårigt det är här inne, går inte en dag utan att jag måste dammsuga. Ska börja med köttgrytan också så den får stå ett par timmar och puttra! Annars är dagen hur lugn som helst, har jobbat natt ju så man är småseg. Älskar regndoften ute! Längesen man kände den.
 
Hej!!

Kommentarer
Postat av: Monika

Grattis till dig, hoppas du får många fina presenter :)

2013-04-15 @ 09:37:02
Postat av: Carro

Grattis :)

2013-04-15 @ 12:45:13
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se
Postat av: Malin

Grattis på födelsedagen! Visst går tiden fort, shit alltså. Känns som nyss det var man gick på Snäckan.

2013-04-15 @ 13:06:30
URL: http://tryingtogetfit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0