Torsdag

Raderat rader flera gånger nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag jobbar ju bara!
Och inte kan man direkt skriva nåt om sitt barns utveckling. Eller kan kan man väl men det var ju inte som första året direkt.
 
Har åkt på rethosta sen campingen i think. o Olivia är fortsatt förkyld. Dagis start på Tisdag så det dröjer väl inte fören hon blir sjuk igen. tänka sig, dagis igen och allt blir som vanligt.  höst. höst. mörker. innebär att jag ska cykla/gå genom den mörka skogen igen.
Inte lär jag hinna/ha råd att ta kortet innan vintern iaf. =/
Nästa år i dec går min halka ut så det gäller iaf att ligga i. Pengar tack!
 
Kl är strax 7 på morgonen, har fått i mig 2 koppar kaffe och skulle väl lätt kunna få i mig någon mer men då blir jag säkert skakis så jag siktar in mig på frukost nu. Sen dags att cykla till jobbet för ett dags pass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0