Schemat!

Då var det Torsdag redan. Fått veta att sommarschemat äntligen är på plats på jobbet. Då jag jobbar kvällen idag så ska jag sitta fastklistrad vid det,titta och pussla ihop. Behöver vara ledig nåt/några tillfällen och har jag tur så finns det det kanske några som kan och vill byta.
Ja ni som har semester varje år, är riktigt avundsjuk. Speciellt nu när man har barn. Vi får inte ha ledighet längre som sommarvikarier, söker vi jobb så ska vi också jobba. Så fram till att jag fått fast och faktiskt får semester så ska jag jobba år efter år. Ingen semester med familjen inte!=/ Det känns verkligen trist men vad gör man?
 
Olivia börjar bli förkyld och vill inte alls leka nu på morgonen. Bara sitta hos mamma och gosa. Har redan lagt henne. Hon ska till sin farmor och farfar imorgon och sova kvar till Lördagen. Jag ska jobba natt och Mathias bort med jobbet.
Hoppas hon inte blir sämre.
 
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men man kan ju ansöka om att jobba alla veckor dom erbjuder utom säg 2
Då får man ju dom ledigt om man vill ha ledigt?

2013-05-30 @ 10:34:32
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0