..........

Tröttisar, det är vad vi är. En sån här fin dag och vi bara ligger hela dagen och halvsover. Därför jag inte vill festa så mycket för jag hatar dagen efter för jag blir alltid så himla dålig att jag inte klarar av att göra annat än att bara ligga.=/
Vi mår bättre nu, tog oss en promenad till butiken och handlade tacogrejer och har precis ätit, fy faaan vad gott:)
Gud vad man äter jämt!
Ska strax se Privliged(hur det stavas) och invänta kvällens film som jag garanterat kommer att somna till.
Imorgon sker det mycket, ska slipa klart i hallen, hämta nya tapeterna och jag ska ringa samtal.

Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Veronica

jo dagarna efter kan man alltid skippa,

men det är ju då man märker att man lever;-)

hoppas ni hade det skoj igår!

kramar

2009-08-09 @ 19:26:03
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0