HEjjj

Har varit skittrött hela dagen. Orkeslös bara. Sov så dåligt inatt. Somnade efter 2 och steg upp tidigt. Har väldigt svårt att somna när Mathias ligger o läser brevid mig. Jag måste ha MÖRKT!!! :D

Fattade nada med betyget så lär ringa till henne imorgon igen och boka möte den här veckan så jag inte gör ett misstag angående folkhögskolan(om jag kommer in).....

Spacklat klart i hallen, imorgon kommer pappa och hjälper oss med tapetseringen,yeajjjjjj:)

Åhh min goooobbbe jobbar nattt och jag tycker inte om att sova ensam. Vill ha han vid min sida min prins
Men... nu lär jag i säng. Ställer kl på 9! Lätt som en plätt att komma upp. Jag blir som en helt annan människa när jag går upp då än om jag skulle gå upp tex kl 11. Nee 7-8 timmars sömn räcker. Iallafall för mig.
Natta på er
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0