Kvälla


                         Här sitter ja i min ensamhet vilket jag ÄLSKAR för då kan jag pyssla med mitt...
                        Musiken poppar i mina öron, jag går igenom saker i huvudet, saker som har gjorts/hänt och
                        saker som SKA hända. Lättnad när det väl är gjort. Jag tar helg och umgås med nära och kära och ja,
                        gottar mig helt enkelt. Så ser jag på helger nu när jag börjat skolan. Förut så kunde det ju vara helg 
                        Varja dag- inte kul.


Men vi hörs imorgon bitti-slänger väl in en morgonblogg som vanligt. Men hörrni, ni är dåliga på att kommentera, speciell när jag frågar er saker!SKÄRPNING!! :)

                                                    GOOOO natt
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0