Lördag

Sitter här som vanligt i tystnaden och dricker kaffe och slänger in en morgonblogg, så mysigt så:P
Eller ja tyst är det inte, mathias snarkningar HÖRS vill jag lova.  Så påstår han att jag låter. Ha, knappast!
Igår blev det film, The Island och till det dukade vi upp; Popcorn, ostbågar och choklad. Som om man inte ätit massa skit de andra dagarna. =/

Vädret är inte på min sida idag men så kanske det är de ändå för jag hade hoppats på Örebro idag. Köpa hylla och lampa ut till hallen. Får se.
Dags att inhandla lite mat o grejer till kräftskivan med. Jennifer, hur många kräfthattar har du? Ska jag köpa fler?
Jag tänkte äta en supergoood pastasallad med ALLT MÖJLIGT I.. Jag vet jag vet, faaan varför äter jag varken kräftor eller räkor?? Gaaalet ju. Låter löjligt, men det är räkornas utseende jag inte kan med och kräftorna kanske kanske jag smakar lite på. Men iallafall, till salladen ska jag ha bröd till, antingen nybakat eller vitlöksbröd. Vad passar sig? Och ost o kex.... Kanske vanlijglass och hallon som dessert?? Faan vi ska bli supermätta så vi knappt kan röra oss!!! Och regnar det så blir jag jvligt sne för vi ska hitta på aktiviteter... Så de så
Dags för frukost, såg att vi har slut på ägg så då får det bli rostad smörgås med kanel och socker på. Mums
Ha en bra dag så hörs vi senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0