Mina funderingar

Jaha nu återstår endast 1 dag tills jag ska till SKOLAN.
9 mån är väl inte så farligt minus alla lov o så. Värsta biten är väl nu under höst/vinter och när man ska sätta igång också. Är ju ett tag sen man hade med ämnen o göra. Tror det var upplagt att man kör kärnämnen på förmiddagarna(oftast) och sen får man forska i ett projekt på eftermiddagarna antingen själv eller i grupp som jag uppfattade det.
I maj sen får jag ett "speciellt" slutbetyg ifrån dem fast en mindre kvot så att säga som gör att jag kan söka in på det program jag vill DVS Spa programmet i Grythyttan. Chanserna är inte lika goda som om man skulle ha pluggat på komvux men tycker ändå som sagt att detta är bättre för mig med tanke på ämnena.
Jag har ju alltid tänkt mig att jag skulle plugga till förskolelärare men så tänker jag att det är isåfall det jag ska jobba med "livet ut" kanske och då backade jag undan lite. 
Läste lite om olika utbildningar och kom fram till Spaprogrammet, jag Älskar ju o kladda runt med ansiktsmaskar o peelingar, göra folk lena som barnrumpor haha och fila fötter osv. Dock inte så mycket massage :P  Så då satsar jag på de! Är bara höstintag på det programmet vilket passar bra eftersom jag ska plugga upp nu fram till Maj nästa år men blir lite orolig då man hört att det är ett populärt program och ja. Får se.

Nu dags för frukost sen Örebro. Kanske kan passa på att köra fram till Nora?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0