Onsdag

Jisses vad dagen varit slapp.
Jag tror jag är helt koko alltså. Jag har alltid varit osäker på vad som gäller för program osv. Trodde jag fick svar och att jag förstod när jag pratade med studievägledaren men nu har den här osäkerheten smögit sig tillbaka. Jag tänker, jag går en allmän kurs på folkhögskolan, projektkurs heter den, där läser jag den här behörigheten jag saknar för att söka vidare. Men på den här kursen läser vi svenska,matte,eng,samhällskunskap,naturvetenskap samt projekt.. Jag har allt utom matte!!!Liksom...ehmm.. Fattar ni?hahaha. Kunde ja lika gärna läst upp ENBART matte på komvux men där har jag fattat fel för då skulle jag ju behövt läsa upp många ämnen iallafall. Aja, nu har jag ju börjat och kan lika gärna fortsätta till Majmånad...

Har kört idag, wow... det var inte igår. Gick bra men är väldigt stressad ute i trafiken o blir helt till mig så fort det blir mycket omkring mig. Stressa NER säger Mathias... Bilarna ligger i arslet på mig vilket JAG HATAR men dem tycker väl det är kul o härja med "nybörjare".... Störande ÄR DET....
Har precis ätit pasta och hemmagjorda biffar. Ska slappa sen när gubben sticker på träning så tar jag på MUSIK och tränar jag med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0