SkitMåndag

Till nånting konstigt.  Alltid på Måndagar får jag den här känslan, jag känner mig nere. Why liksom? Sen går det över men just Måndagar.!?

Var ner till Coachen i  ca 10 min idag sen cyklade jag hem. Behöver inte vara där just nu. Har annat att göra.
Ska snart åka upp till svärföräldrarna, har ett ärende dit upp så då passar jag på att köra.
Kom på att jag faktiskt har möte med klingen igen på Torsdag nu vilket passar bra då jag tänkte "skriva" in mig på komvux nu då folkhögskolan TYVÄR inte hört av sig=/ Så nu blir det fullt upp med ämnen. Tror jag behöver läsa upp ett par för att kunna söka in vidare sen. TÄNK BARA TÄNK om man inte hade varit sån idiot på gymnasiet utan anstängt sig, då hade jag inte behövt tänkte på sånna här saker! ÅHHHHHH
Jag tyckte om tiden då jag hade ett jobb och inkomst! Klag klag klag

Kan jag få den här förbannade bokningbekräftelsen ifrån körskolan nån gång! Kan ju börja fundera på om det hela är en bluff...............

Ja ni märker ju att Måndagar är skit för mig.
Ser verkligen fram emot en trevlig Lördag:)

Kommentarer
Postat av: jennifer

aaaa grattis till kursen=) topp ju! o snart har du körkortet hoppas jag=) ser fram emot lördag jag med:)

2009-08-17 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0