Tisdag

Tråkigt väder idag med. Men imorgon ska det bli fint så då SKA jag ut till stranden! F¨lite färg vad fan I eftermiddag kommer pappa ner och ska hjälpa mig med väggarna i hallen. Vill så gärna få upp nya tapeter NU. Så är det bara golvet kvar. Hoppas få ner de gamla tapeterna nu i veckan så kan vi köpa nya nästa vecka. Så nu till den här kräftskivan Jennifer, har pratar med några och verkar som om vi ska bestämma ett datum så får folk utgå ifrån det. Vad sägs då? Ska din gubbe joina? Kanske bäst att ta det näst sista helgen fast då kanske inte folk har pengar? Nu ska ja o gubben dra ut och handla ´sen ska jag förbereda mig inför klippningen. Har inte klippt mig på år alltså. Och mathias sitter här och nästan gråter och vill inte att jag ska klippa av mitt långa fina hår säger han. Men det ska jag. SÅ slitet så. Talk to ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0