Vilken dag

Har inte förstått mig på detta system ännu men jag försöker. Vill ha lite ändringar kring "utseendet" på bloggen. Äntligen sitter jag ner. Helt slut idag med. Har gått i ett. Pappa och Sandra var så snälla och kom ner och hjälpte mig med väggen så nu är ena sidan helt klar och andra halvklar men nu får min karl göra lite med :D Vi var ner och beställde tapeter idag, längtar tills det är klart! Har sett ut som fan så länge nu. Nu ikväll åkte vi och tog ett kvällsdopp och kastade boll till varandra. Skönt var det i vattnet och det tyckte nog lilla Ludde med. Jo, körningen idag gick bra, lite dålig på att checka "döda vinkeln" bara. Lite snabb på det där. Inget tålamod och inget självförtroende när det gäller körningen, hur ska det gå! Nee säger natta nu ja.

Kommentarer
Postat av: jennifer

härligt med ett dopp:)körningen klarar du fint ska du se! det tar ett tag innan det sitter=>D

2009-08-05 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0