Sista dagen för jul

Morgon till er =)

Idag börjar jag halv elva och går till ca 12, jätte härligt. Då går jag till mamma på en gång för där ska vi bestämma vem som gör vad på julafton. Alltså maten. Vi ska slå oss ihop allihopa, annars brukar Sandra o jag springa mellan. Blir lite stressigt.

Jag och Mathias ska äta på Hammarns idag. Kycklinggryta!
Sedan drar han på sin sista hemma match innan jul.. Blir film för mig tror jag. Lite trist att Idol har slutat.

Sitter här och äter knäckemacka och vatten.. Haha vilken kombination va. Inte för att det INTE finns annat att äta och dricka utan mest för att jag "inbillar" mig att knäckebröd är bättre för magen. Kan det vara så?
Och mjölk blir min mage jättte konstig av men gott är det ju.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0