Delade tankar

Tänkte jag skulle dela med mig några utav mina tankar till er.  Jag älskar att skriva, NÄR jag väl har nåt att skriva om förstås.
Har precis gjort iordning en varsin apelsinsmoothies till mig och Mathias- försöker vara nyttig. Har blivit så mycket onyttigt på sistonde.
Han ska snart iväg och spela golf. Jag ska sätta mig på cykeln med mp3 i öronen och svettas.
Annars är mina planer att plugga körkortet, är inne på 8;e gången på boken-ahhhh vad den är tråkig men vad gör man!
Intensivkursen är bokad. De 2 första veckorna i Dec åker jag iväg till Degerfors. Det känns faktiskt riktigt bra. Jag vet att jag inte hade kommit nånstans utan den. Nu hoppas jag bara att jag kan spara undan dem pengarna. Det blir en utmaning.
Ska även plugga upp matten på komvux ifall jag bestämmer mig för att plugga vidare nån gång. Jag suger verkligen på matte så det kommer inte bli lätt. Men nu känner jag att jag vill komma nånstans i livet och hur lätt är det utan utbildning i Sverige! Tacka vet ja Norge för den saken. Hur lätt som helst!:)

Ska försöka mig på att lägga upp bilder här senare kanske.
Ha det så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0