Hej hopp

Buhhhhh vikket väder=/ Deprimerande
Ligger i soffan med filt omkring mig, alla dörrar o fönster står öppna här, mathias håller på att måla sista gången i taket i hallen. Huvudvärk och ont i näsan har jag utav det och det kommer att hålla i sig ett par dagar nu. Och här ska jag vara hela helgen medans han slipper då han ska till Peter! Åhhhhhhhhhhhhh
Jag vet inte vad jag ska göra idag, träna och laga mat sen se på nån film ENSAM, gud så skönt :)
Imorgon ska det ju bli lite bättre väder så då kanske man kan göra nåt utomhus åtminstonde.
Körningen idag gick heeelt OK..  Motorstop mitt i backe då jag la i fel växel hahah men annars gick det BRA. Tog ett steg längre in i körningen idag och jag känner mig stolt. Nästan att jag skulle belöna mig själv med lite nötter ikväll :)

Mat idag blir tagiatelle, till det gör jag nån gryta med paprika, lök och choritzo och tillsätter matlagningsgrädde samt massssa kryddor:P Är så himla dålig på kryddor sen jag bodde i Oslo för osloborna eller ja Norge vad jag vet är dåligt på det med. Men min karl försöker ändra på det!

Ha en super trevlig kväll hörrni. Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Veronica

härligt med en filmkväll helt själv!

Ibland så behövs det!

2009-07-31 @ 15:18:59
URL: http://veronicajensen.blogg.se/
Postat av: jennifer

ÖJ! gött att du kommer framåt med körningen! hoppas på att anlita dej som fyllchaffis nångång sen?=)Kram

2009-07-31 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0