Tidig morgon

Mitt huvud snurrar, magen kurrar och kroppen hänger bara inte med mig idag. Steg upp innan 7 för att tvätta mellan 7-11. Jag är absolut ingen morgonmänniska, visserligen går jag upp mellan 9 halv 10 varje dag men kl 7 är en plåga för mig och värre för min tröttis som sitter här brevid mig nu. =)
Men tvätten är klar nu, tvättat sängkläder(har nya kuddarna i nu), handdukar, gamla kuddarna, badrumsmattan samt kläder.
Men vi har sovit under tiden med så.
Dricker kaffe nu och snart ska taket i hallen målad för andra gången sen blir det en sista gång till sen dags med nya tapeter där ute. Längtar verkligen tills hallen är klar. Nytt golv ska läggas. Har sett ut som fan så länge nu!=/ När det är klart så är halva lägenheten färdig, bara tvrum och sovrum kvar *suck*  aaa inte är det kul inte i denna trånga lägenhet och ändå gör jag inte så mycket. Jag är en housewife däremot- städning, matlagning, you name it! Jag erkänner, jag är pendant.. Klarar inte av damm eller disk! Jag är en sån tjej som vill ha det snyggt och städat omkring mig för att må bra.
Idag ska lagas en av mina favoriträtter; Potatis och fiskbullar :)
Föresten, varför blir mina bilder så suddiga? Förstorar jag dem blir dem så men är dem små syns dem ju knappt och dem går inte trycka på eller så dem blir stora? Fattar fortfarande nada!HJÄLP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0