Är det så här man är?!

Jag är fruktansvärt trött och allmänt hängig och sur som jag vart i ett par dagar nu! Varför!!!! Jag vill inte men kan inte rå för det. Det bara ligger över mig som ett mörkt moln. Så trist. Orkar liksom inte med något. Knappt så man orkar ta sig till skolan. Det måste vara vädret,årstiden. Visst!???
Är inte deprimerad eller så bara att orken finns inte där. Till nåt. Har inte tränat på snart 1 vecka och jag känner inte ens för det. Vill heller inte gå ut. Vill bädda ner mig och se på film och äta!!

Därav det dåliga bloggandet ifrån mig. Jag som brukar skriva ett par om dagen =P

Har läst sammanlagt 100 sidor idag i dem sketna böckerna. Läser som sagt i 3-4 olika böcker så jag sitter i timmar och bara läser. Grymt tråkigt och jag är oerhört oangagerad....

Ne jag ska lägga allt åt sidan för idag och bara slappa och lyssna på musik lite innan tv börjar för kvällen =)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0