Babbel

God morgon ;)
Snön har kommit igen märkte jag när jag klev upp.
Funderar på att åka in till Örebro idag och handla lite klappar. Känner mig såå stressad eftersom jag snart ska åka iväg i 2 veckor och när jag kommer tillbaka så återstår endast 1 vecka ca och då har man ju ingen lust att greja med det. Så jag har ungefär 2 veckor på mig nu att ordna så det är lika bra att börja.  Kan säga att hälften av alla är köpa och nästan färdiga. Men jag är ju sån, vill gärna köpa fler ändå. Gärna fler och lite billigare :)
Men Mathias ligger fortfarande och sover så om vi åker iväg idag så blir det sent..

Igår var det ju Idol.. Och det var ett väldigt tråkigt program.. Tycker det väljer så dåliga låtar ofta och stela på scen är dem. Det var precis som dem sa på eftersnacket igår att kan dem inte vara lite mer som Sibel med powerballads eller som Darin med Bad osv.... De gamla idoldeltagarna var det lite mer krut i så att såga =P
Men jag hejar stooort på Calle. Från att ha stirrat ner i golvet och varit stel som en pinne till att få en rejäl scen närvaro.... Då utvecklas man!!! Titta bara på Mariette och Tove , dem kör sina stilar om och om igen med sina händer som mediterar eller vad dem gör. Tråkigt!!! Och jag håller med om att Reza måste börja öva på sitt uttal men hon är fortfarande en stjärna!!

Jag skulle vilja att det var första advent idag så vi kunde tända ljus,dricka must,lyssna på julmusik,äta pepparkakor doppade i kaffe och slå in massa julklappar.
Förra året satt jag och Carro ocg grejade med det i lägenheten i Oslo. Det var sååå mysigt. Och jag hade köpt så många klappar till var och en.

Nog med drabbel... Ska ta och äta lite rostade smörgåsar och försöka få upp karl i sängen för idag vill jag göra nånting!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0