Beskedet

Har hunnit träna,duscha och äta sen jag kom hem från skolan. Skönt det...

Var så här.... Var många som fick avslag i skolan från stipendiet och jag tänkte shit jag får säkert ett nej jag med med tanke på det här med att man skulle vara folkbokförd här i 5 år eller vad det var och det har jag ju inte vart och tänkte att det kanske var fel papper jag lämnade in osv. Var helt inne i det där på vägen hem, kom hem och såg att brevet låg här och öppnade snabbt och det enda jag såg var siffran :) wow tänkte jag.
Får man bara ut 2600 i månaden så blir man GLAD!!!! Speciellt när mina sparpengar går till kursen nu i Dec med.

Nu ikväll ska jag hem till mamma och titta på idol och äta lite gott=)

Gubben min är på match. Lycka till baby!!!!

Trevlig kväll till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0