Fredag yeahhh

Jag säger bara det, HELG:)

Åh vad den är välkommen just nu. Har varit sååå trött den här veckan. Att stå upp på mornarna har inte varit det lättaste. Men nu kan jag sova ut ett par dagar=)

Sitter bänkad framför idol ikväll men har lovat mig själv att avstå ifrån godis för det är nämligen så att så fort helgerna kommer så äts det godis Fre,Lörd och Söndag OFTAST.. och det gillar jag inte....

Var några invandrartjejer ifrån skolan som ville dansa idag på eftermiddagen och vi andra skulle haka på. Med deras danser kan det nog vara lite klurigt. Men garanterat roligt blir det nog =P

Konstigt drömmar jag haft dem senaste dagarna föresten. Drömt att jag blivit dumpad för andra tjejer!!=/ Varför drömmer man sånt där otrevligt för ibland!!!!!!!!!

Have a nice day


Kommentarer
Postat av: jennifer

jättknäppt de där,det har jag oxå gjort i vissa perioder,drömt att chrille dumpar mig för andra tjejjer,även fast jag inte är ett dugg orolig för det i vanliga livet,MEN jag tror dessa drömmar betyder ngt.dock inte ordagrant något dåligt att man ska bli lämnad eller så,utan det är de undermedvetna som försöker tala till en,fast det behöver inte ens handla om förhlållandet utan om något annat i ditt liv du kankse vill ändra på lr så?

2009-11-13 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0