"Fri" dag..

SNÖÖ Massaa snöö faller ner. Mysigt och jag är ledig :) Men snart blir det väl slask av det där =/ Nu längtar man ju ännu mer efter jul. =)

Ja "ledig" idag som sagt. Stod upp halv 10. Riktigt skönt. Ska äta frukost och bege mig till syster på en kopp kaffe och hälsa på Ludde. Håller mig undan hemifrån idag då Mathias kom hem 6 imorse men senare ska vi ner och kika på skjortor. Var riktigt bra priser och han behöver just det.
Igår körde jag första gången i snö"ovädret"... Kändes jätte konstigt måste jag få säga. Nervös var jag med. Får jag börja handskas med ännu en ny sak hahaha. Men vinterdäcken är på nu och det var INTE jag som gjorde det!=P

Fick energin till att träna igår. Kom hem och det var alldeles tomt här så jag passade på. Fram med cykeln och musik sen körde jag i 50 min-480 kalorier!!

Ser verkligen fram emot helgen nu som ska bli så lugn och mysig. Imorgon ska jag köpa hem mina goooda chokladnötter och bänka ner mig framför idol.

Lördag ska jag och Mathias äntligen få lite ensamtid med varandra som vi inte haft på länge för det har varit så mycket på sistonde. Vi ska dricka nåt glas vin/öl, spela tvspel,kort,film,musik,bad kanske,god mat mm :)

Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0