Kan jag inte skriva?

Det här går inte, jag har absolut ingenting att skriva nu.. Jag har väl aldrig haft några problem med det!?
Visserligen kan jag väl skriva om vad som helst men stackars er som ska läsa =D

Jag har en välbehövlig sovmorgon, dock vaknade jag av att Mathias telefon ringde, han har lagt ut sina gitarrer på blocket så det var någon som ringde på den. Han ska sälja och spara ihop till en lite dyrare och bättre säger han. Jaja.
Iallafall så hade jag ställt kl på 9 men telefonen ringde säkert kvart över 8. Så nu sitter jag här.
Kollade på nyhetsmorgon en sväng. Är visst flera personer som ligger i respirator i Örebro. Otäckt!!!
Funderar på att gå ner på Tisdag med Carina och ta sprutan så har man det gjort. Men att det tar 2 veckor innan den verkar är ju helt crazy..

Tror jag ska köpa de sista klapparna idag med till pappa och lillasyster!:):)


Men se, det blev ju ett litet inlägg ändå. He he

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0