Kvällen

Vad sur jag är... skrev ett inlägg nyss och när jag skulle ladda upp det så blev det fel på sidan!!!!!!! fuckkkkk
gör ett nytt försök da

Min dag har fan varit så stressad.. Neej inte så värst. Men har gått i ett... Hälsade på sandra förut och fikade..
Tränat,duschat,städat,pluggat,handlat..

Ligger nu i soffan och lyssnar på Rabih you are not alone. Får inte nog av hans utseende. :) Han är verkligen saknad i Idol!!!

Inväntar Desperate.. Till det blir det väl fler hallongrottor =D Och tända ljus såklart...Älsklingen kommer ju hem ikväll och inte ska han iväg till jobbet inte=)



Jag är såå sugen på en krogrunda! Får nog besöka Jennifer snart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0