Lite shopping

Även denna dag har försvunnit. Vad har man gjort? Jag var "ledig" i förmiddags.. Men pluggade både Engelska och teorin hela förmiddagen. Eftermiddagen har jag suttit med 4 olika arbeten som jag egentligen har 2 veckor på mig att göra men eftersom jag ska iväg i 2 veckor så hinns inte det så dem arbetena är nästan färdiga. Är inget att jämföra med universitetet direkt haha men och ha mycket på samma gång blir stressigt.

                      Nora tripp

Ja vi kom iväg till Nora och lågprismagasinet. Men jag blev faktiskt besviken. Trodde det var helt annorlunda än vad det faktiskt var. Men lite blev köpt..

Sockerkaksform, pennor, choklad, lite julklappar, schampoo mm.

Var ute och körde en runda nyss.. Tog hammarn runt och jag blir såå arg på mig själv för min hjärna står helt stilla när jag ska köra så pass "fort". Fattar inte. Otäckt som bara den.  Småfel här och där men ja..

Nu bonde söker fru:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är bara bra med mig ;) Hoppas att allt är bra med dig! :)

2009-11-26 @ 15:34:58
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0