Onsdag

Vaccinationen!! Ska man eller ska man inte? Fy fan vad detta är något jag verkligen grubblar över. Har ni tagit? Vad anser ni?

Tiden går...  Återstår 1,5 vecka tills jag ska iväg till Degerfors på kursen och jag börjar nu bli nervös.. Inte nervös inför själva kursen utan för att jag känner själv att jag inte är redo- jag är såå trött på att plugga teorin att jag är rädd för att min energi kommer att fortsätta även där. =/ Fast blir ju inte på samma sätt, jag vet.

Stressen är här redan. Som sagt, ingen energi och behöver få mycket gjort om nu det blir så att julen blir här hos oss så vill jag självklart få upp gardiner och dem där jäkla listerna blir aldrig gjort. Vi behöver inhandla mat snart så man har det gjort och slipper allt folk sen!! Smaaart
Behöver julpynta innan jag drar för jag tror inte min gubbe gör nåt sånt under tiden =P
Skulle vilja baka till första advent men vi är inte sååå sugna på pepparkakor och lussebullar, finns det något annat man kan baka som är lite juligt:)?

Nu ska jag äta min gooa ägg och majonässmörgås som ligger och väntar på mig :=)
Har fixat min kontaktannons till min snygga docka som ska presenteras på Fredag! Detta blir ju skoj! Snacka om att lära sig saker på heeela nya sätt ha ha.

Ciao



Rena dagiset men fan så kul :) Det har en mening med allt vettni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0