Onsdag

Jag gick upp 07.15 idag då Mathias skulle på utbildning kl 8 nere på jobbet.
Fick meddelande av läraren att jag kunde jobba hemma på förmiddagen och det passar ju jätte bra då jag har en del att göra. Får göra massor nu istället så jag inte ligger efter under dem här 2 veckorna.
Igår ringde jag pensionatet i Degerfors och det är bara att dyka förbi på Måndag! Klart

I eftermiddag ska vi till lågprismagasinet i Nora och kolla runt. Har aldrig varit där.

Hur kan man sakna en hund så mycket?? Jag VERKLIGEN saknar Ludde när han inte finns hos mig. Ändå är han inte min. Konstigt.  Han är sååå charmig den hunden alltså. Inte som en vanlig hund fast det tycker man väl inte om sin "egen" hund =P 

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0