Onsdag

Kan man förvänta sig sånt här väder November ut nu tro!?
Godmorgon:)

Har inte längre dem här sovmornarna på Onsdagar utan måste befinna mig i skolan. *suck*

Jag lyckades träna igår fast jag var på sånt skithumör. 40 min med dvd... men vettefan om den är bra ens.

Funderar på en tripp till Karlskoga eller nåt imorgon(tror jag är ledig)=) Är inte ute efter att shoppa kläder utan för att köpa lite klappar så då kanske den staaan passar. Känner att jag måste ta tag i det nu för snart är jag borta i 2 veckor. Kommer hem den 14;e.. 9 dagar innan julafton och då VÄGRAR jag åka och handla. Det kommer vara sååå mycket folk ute alltså. Så man kan väl säga att jag har ca 3,5 vecka på mig att fixa.

Förra året gick det såå lätt. Bodde ju i Oslo då och bodde på majorstuen som är en liten stad i sig kan man säga med massa affärer så mysigt så. Där strosade jag omkring då o då alldeles för mig själv ovh hittade massa! Alla i familjen blev verkligen jätte nöjda. Men vad kan man finna här i lilla Hällefors som dem inte redan sett liksom om ni fattar. Och pengar styr ju som sagt allt. Men bara jag hittar nånting så blir jag nöjd.

Nu frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0