Pratsam, jag?!

                                        Dagis?
Dagen har bestått av pluggprat- behövligt kan jag säga för det är ju mycket man inte kan eller som man inte kommer ihåg. Idag stod läraren och pratade om källkritik vilket man tydligen använder mycket på universitetet så det kan ju vara bra att ha med sig.
Annars har vi fortsatt med våra små söta lerdockor =P Sytt och grejat..
                            
                                     Övermätt!!!!
Har annars idag varit och handlat, gjort en good stark kycklinggryta samt tränat.
Har även hunnit med att plugga,dammsugit och städat badrummet inför helgen.

                                    Renovering till max?!
I helgen har vi tänkt.... bara tänkt alltså att greja med sista listerna i hallen och här i köket så det blir gjort. Vi har ändå inga planer så då tycker jag att man ska passa på!! För sen nån gång SNART hoppas jag om ekonomin tillåter att vi ska börja måla taket i tvrummet så att vi sen kan tapetsera där och få upp gardiner. Ser såååå tomt ut.

Eh nu lägger jag ner för ikväll. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0