Fredag!



Faaaaaaan vad jag vill ha tillbaka sommaren, eller ja inte den här sommaren som var MEN EN NY härlig varm sommar med grillning,badning och massa sol!!!!
Vill inte ha den här kalla skitvintern!!!!*Brrrrrrrrr*

Jag är så trött ständigt numera. Vill bara gå och lägga mig...
Mathias åkte precis. Önskar han/dem lycka till på matchen ikväll. :)
Jag har städat lite och tränat 45 min-420 kalorier! =D
Imorgon tar jag en vilodag och ska umgås med min sötnos.. Äta god mat och mysa massa.. Inte så ofta man gör det då han jobbar natt om veckorna.
Ikväll kommer som sagt Linda hit och vi ska titta på idol och äta lite gott...

Hoppas ni får en trevlig kväll i höstrusket!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0