Fredag

La mig halv 1 inatt. Jag var riktigt trött för det är ju inte jag van vid. Jag somnar nästan alltid i soffan vid 10-11 tiden om kvällarna. Men nu var det ju så att snosen kom hem från träningen efter 10 och vi skulle ju kolla på skräck men hittade ingen som vi ville se men fick se att Halloween gick på showtime kl 11. Så det fick bli den. Har ju sett den ett antal gånger men jag tycker dem är bra :) Är det nån "skräckfigur" jag inte gillar så är det Michael myers!=/

Gick upp halv 10 men hade gott kunnat tänka mig sova hela förmiddagen =)
Ska inte göra nåt speciellt idag. Mathias ska byta däck och jag borde väl egentligen vara med och hjälpa till och se hur det går till men fy vad tråkigt. IDAG är det exakt 1 månad kvar tills kursen börjar! Tiden har gått så fort.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0