Hur har dagen sett ut

Vad har hänt idag?
Jag har varit på det studiebesök jag inte var med till i Fredags.
Kom hem och tränade i 55 min vilket blev 520 kalorier :) Jätte nöjd. Men det syns inte på vågen. Står stilla. Varför blir det så? Har tränat BRA i snart 2 mån och inte gått ner nånting =/
Jag och Mathias åkte runt i säkert 1 tim och kollade på hus. Finns så fina hus som man skulle kunna tänka sig. Synd att inte nåt utav dem är till salu...

Har letat fram vinterskor och en klänning jag kanske ska ha nästa helg.
Pluggat teorin och jag väntar nu på att han ska dra här så jag kan dra på musik och greja lite för mig själv :)

Íkväll till mammas pojkar ska jag fixa iordning några varma smörgåsar och en kopp te. mmm härligt det vettni

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0