Känsla

Morrn
Idag gick jag upp innan klockan ens hann ringa :)
Sitter här med en sån konstig känsla. Vintern är nära och det är kallt.
Känns nästan som jag sitter i min gooa fåtölj i min gamla lägenhet i Oslo och dricker mitt morgonkaffe till nyhetsmorgon. Brevid mig sitter Carro.. Kan nästan känna lukten med därifrån.. Kl är väl ungefär kvart över 7 och jag har blivit omplacerad till Havnabakken Barnehage där jag inte ens ville vara men var tvungen för att få ihop pengarna. Vintern är här och jag vet att dessa dagar är utedagar med stora barna i kallllaaaa vädret =/
Jag mår illa varje morgon....  Jag har sagt upp mig och slutar i Dec, ca 1,5 mån kvar ca-jag längtar. Åh så jag längtar.

Denna känsla sitter jag med nu helt otroligt. När jag tänker tillbaka så är jag så jäkla glad att jag sitter där jag gör NU. Nu säger jag inte att allt var skit där men just den biten.

Ne dags att cykla ner till skolan och ha svenska hela förmiddagen!!! I eftermiddag ska vi tvätta

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0