Kväll

Skönt att Söndagen snart är över.
Har inte gjort ett skit idag, vissa gånger tycker jag det är jätte skönt att bara ligga inne och se på tv osv men andra gånger vill jag bara hitta på saker.

Jag tränade i förmiddags. 50 min-450 kalorier.. tyckte dagen började jätte bra så.  Tränade innan frukost.. Himlen var blå och jag var på bra humör.. Skulle duscha och äta frukost sedan skulle jag bege mig ut på en promenad.. När jag var klar och redo för att gå ut så hann jag inte speciellt långt förens solen gick i moln och det blev helt plötsligt mulet.. Så jag kände inte alls för att fortsätta så jag gick till Sandra ett tag och pratade sedan gick jag till affären och så hem.. Tog på en film och slappade.. Efter ett tag kom Mathias hem och då åt vi pizza vilket var lääängesen men jag tyckte inte det var så gott som jag brukar. Hade kunnat tänka mig tacos=)
Nu är han på träning och jag inväntar top model men samtidigt funderar jag på om jag ska gå ut en sväng och få lite kvällsluft.... Orkar jag!!!??

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0