Kvällen igår

Kvällen igår var jätte trevlig:)
Kom till mamma och Micke vid 6 tiden, tog oss en varsin öl och pratade.
Halv 7 ca var det dags att äta.
Var nästan lite jul inspirerat där inne =P

  

Mamma hade gjort nån kassler och potatisgratäng med tomat, så underbart gott:)
Sallad och vitlöksbröd till.
Efterätt blev det en skitgo klasskaka med dajm i och på, toppad med grädde och hallon!!!
Kvällen bestod av idoltittande,kortspel och yatzy och en hel del skratt!=P
Jag drack endast 2 småöl sen höll jag mig till COLA som faktiskt var skitgott, gillar inte dricka så mycket men igår blev jag sugen på det.
Kl 1 traskade vi hem i kylan.

    

Ludde joinade också=)

Idag ska vi fira Sandra o Marcus som fyllde nu i September.
Blir smörgåstårta har jag hört =P
Men innan det frukost och träning!
Gick upp halv 10 idag, så himla skönt.
Ha en bra dag allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0