Kvällen

Kvällning och jag känner mig inte så trött som jag brukar göra om kvällarna. Vill och hoppas Mathias kommer hem tidigt ikväll/natt så vi kan ta på en skräckis.. =) Är ju ledig så det kvittar väl för en gångs skull. hihi

Har varit ute o kört en sväng nu. Det går upp o ner hela tiden så jag blir tokig. Varför kan jag aldrig bli bra!!Varför kan det inte bara GÅ BRA. Har kört i 5 månader nu o vissa saker förändras fan inte. =/
Snart 1 månad kvar till kursen och jag bara känner ett stooort tryck över mig. Känns som alla har sånna förväntningar på mig och jag vill bara ta det som det kommer. Mathias sa såhär idag; Du har 20 lektioner, det måste du klara.  Då blev jag ännu mer rädd. Uhhhh :)
Jag blir nöjd hur det än går. Även om jag blir "Hemskickad" "kuggad" o måste köra på mer...

Jaja slutpratat. Ni måste verkligen tycka jag skriver om tråkiga saker. Iallafall detta =P

Säger godnatt till er nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeeejdå du skriver inte om tråkiga saker! Det kommer ordna sig med körningen, bara att kämpa på :D

2009-10-27 @ 17:56:35
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0