Laddad!!!?



Kl är snart 8. Jag är laddad inför sista studiebesöket. NOT! Det här är ju rena plågan för fan.

Ahhh vill inte gå upp. Vill det inte. Sängen är så varm och skön. MEN nästa vecka har man ju sån lyx att det är LOV. Skönt med skola ibland =) Får njuta så länge det varar.

Mathias sista förmiddags skift idag och han jobbar ju 6-2 och nästan direkt efter ska dem iväg och spela borta match ca 2 tim härifrån. Kommer hem inatt nån gång. Han kommer att vara trött!!!!!!
Själv ska jag och Linda ha en liten tjej kväll bara vi och se film/Idol såklart och kanske det blir lite godis till? Eller Kaffe/Te om jag känner henne rätt!=)

Nu lär jag rosta en smörgås och klä på mig
Talk to ya people later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0