Lite hängig

Shit vilken dag... Förmiddagen var en plåga. Mådde så dåligt. Tröööttttt, illamående,yrsel och allmänt hängig. Trodde jag skulle behöva stanna hemma från skolan men så fort jag kom ut så blev det genast bättre. Tror det beror på luften här inne hos oss som gör det. Bor i en 1;a liksom. Man klarar inte av att vara här inne länge alltså.
Försöker vädra då o då men blir så kallt fort. Så vad gör man!?

Har precis ätit lite onyttig mat. Vi orkade bara inte tänka på handling och laga. Så vi beställde ifrån viking DOCK tog jag faktiskt en sallad så=) Thats goood. Men Mathias tog sin Accapulco:P
Nu ligger vi och jäser framför tvn. Ska tvätta kl 5 sen tänkte vi dra ut och kika lite på hus(jag köra kanske)..=)

Ett varmt bad kanske. Badade igår med och då filade jag fötterna och smörjde in dem :)
Tror jag ska kika lite på nätet på egna ansiktsmasker man kan göra.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0