Lite shopping...

Hej :)

Så var även Onsdagen snart över. Lovet passerar förbi med racerfart. Tycker jag inte om.
Dagen idag har spenderats i Karlstad där solen sken och det var så mysigt att strosa omkring.  Tänk att känslan känns såå mycket bättre i den staden än i Örebro! =)
Men dock blev dagen en besvikelse för jag hittade nästan ingenting. Åh jag som ville shoppa, jag som var så inställd på det. Köpte min efterlängtade klänning iallafall.. Ni vet den svarta som visas på reklam från Gina tricot. Grymt snygg och hur härlig som helst att ha på sig. Får bli en nyårsklänning tror jag :) Ett par snygga stövlar till det så. Det hittade jag heller inga på skopunkten =/  Köpte hårfärg och ny ansiktspeeling och ett par halloween strumpbyxor. Thats it hörrni! Ville ha jeans och skor o smink mm. Men icke! Inga klappar heller. Svårt det där och man har ju faktiskt inte råd i år till grejer så det får bli nåt litet till varje. Beställa över nätet istället. Slipper man åka in och tänka på det där.  Åt på en skitgo restaurang... Kycklingfile OCH fläskfile med pommes och jätte go sås till samt sallad och bröd. Mums. :=)

Inväntar nu Bonde sen blir det sängen tidigt ikväll.
Hoppas att ni mår bra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0