Lördag

Wonderful day but cold...... 
Stod upp halv 10 och det tyckte Mathias var tidigt.. han tyckte vi skulle ligga och mysa ett tag men det där drog han ju bara till så att jag inte skulle gå upp och börja greja med saker för han somnade nämligen på en gång. =)
Han var visst vaken sent inatt, kikade på Änglar och demoner... jag slumrade till i soffan medans han strök mig i håret som är det skönaste jag vet :)

Vad sker idag då? Tänkte dra ut på en promenad iallafall, få lite luft för sen kommer jag ju sitta fastklistrad framför travet-or not.. Inte fan är det kul men man vill ju vinnnaaaaaaaaaaaaa nån gång. Läser om andras tur hela tiden och vad vinner man själv. Jo kanske 50 kr högst på en trisslott... Nee ge oss lite tur nu

Idol igår var ju smått tråkigt.. Ingen som direkt var BRA förutom han som jag hejat på från början och det är ju sötnosen Rabih... han ska kanske hålla sig till ballader?! Tittarnas favorit dessutom... Ta bort ERIK.... Ta bort Nicklas!!!
Reza är ju redan en idol tycker jag.. Hon behöver inte vara med där!!!! She is a star

Tittade runt på kläder igår på nätet. Fasiken så mycket snyggt det finns. Speciellt festklänningar på nelly... Men har inte råd känner jag. Är så mycket nu. Får prioritera numera. Kursen i dec går åt MYCKET,  mathias och bror fyller i nov och så är det snart julafton faktiskt. Alltid är det nåt!

FROKOST


Kommentarer
Postat av: Mikaela

stövlarna kostade 399 och jag köpte dom på skopunkten:) the last resort ska va en skäckis tror ja men det e värdleös!

2009-10-17 @ 12:03:16
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0