Lördag

Huvudvärk, trött som faaan idag. Ställde kl på halv 10 och det märks att jag inte är van att stiga upp så sent därav huvudvärken!!=/ Men skulle kunna sova hela dagen känns det som.

Är inne på Ginas sida nu och har funnit en klänning jag vill ha.. Och strumpbyxor... Funderar på.. Om jag ska skicka iväg en beställning.. Kanske nån jag känner som också vill ha nåt därifrån.. Eller kommer vi att åka in till Örebro någon dag... Inte i helgen iallafalll.. MYCKET FOLK.. Löning,LOV och fult väder.. Då är väl ALLA där... Pallar inte med sånt. Vill ha lite lugn och ro när jag shoppar. Skulle behöva köpa lite julklappar med.

Så idag händer det inte mycket. En lugn Lördag hemma verkar det som. Lite tråkigt men.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0