Mycket fika i helgen

Ahhh mätt jag är! Fikat uppe hos pappa. Först åt vi smörgåstårta, så mumsigt pappa hade gjort den =)
Sedan hade min bror som nyss fyllt 20 beställt en vanlig gräddtårta med godis och frukter på samt kanelbullar. Ja herregud, igår och idag har varit ätardagar!=P Nooot good.. MEN... jag cyklade i 30 min idag iallafall. Brände 300 kalorier!:)Alltid något.
Vädret är ju sååå tråkigt så man vill ju bara bädda ner sig. Och det är nog vad jag ska göra till kvällen... Ta på en bra film, dricka en kopp te. Min karl ska iväg till en polare så blir alene här...

Imorgon åker vi på bio och restaurang innan det. Ska bli så trevligt. Var så längesen vi var iväg. Och filmen verkar ju bra, riktigt spännande. Vill se Äntligen midsommar med med Luke Perry men den ville inte Mathias se.

Körningen idag gick suveränt måste jag få säga. Blir sååå glad alltså när det går som det ska :) Lite småfel kan man ju göra men viktigast att rätta till felen själv och att man inser vad man gör för fel.
Verkar som jag kör bättre kortare sträckor med lägre hastigheter än när jag ska köra på stora vägar i 90.=P Könstigt va. FAN vad jag vill ha det jädrans kortet i handen NU. NUNUNUNUNU.

Ne ni, slutbloggat.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

DIN karl hamnade här....mkt trevligt! Hade vart kul om du varit med

2009-10-04 @ 03:38:16
URL: http://majijaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0