Mysfika med tjejerna

God dag

Ville INTE gå upp imorse men som alltid så går det ju bra när man väl kommit upp.
Haft matte hela förmiddagen och idag gick det trögt. Matte är ju så trist!!!
Kl 12 cyklade jag till butiken och köpte med chokladkaka och grädde, cyklade till Jensen o lilla söta Elias och fikade med henne och Mickan..  Ville bjuda för att hon klarat körkortet=)

 

Talade om halloween och Jennifer, vi är jäätte sugna på att göra nåt då så du vet.. Och finner vi ingenstans att vara så kan vi vara hos mig :) Kunde äta nåt innan med??!!
Dock är jag lite dålig med det här med att klä ut sig- dålig fantasi! Så kom med förslag???

Har precis gjort klart lite skolarbeten och ska plugga körkortet men tror jag gör det i badkaret för jag fryser :)
Bye


Kommentarer
Postat av: jennifer!

jag har oxkå dålig fantasi,men man kan ju passa på o klä sig sexigt om man vill;)ett djur kanske,en artist eller varför inte en zombie? alltså vad som helst funkar-det måste ju inte vara ngt skräcktema.jag är jättesugen på nått burleskt:)

2009-10-12 @ 22:22:01
Postat av: jennifer!

jag har oxkå dålig fantasi,men man kan ju passa på o klä sig sexigt om man vill;)ett djur kanske,en artist eller varför inte en zombie? alltså vad som helst funkar-det måste ju inte vara ngt skräcktema.jag är jättesugen på nått burleskt:)

2009-10-12 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0