Onsdag

Den efterlängtade sovmorgonen är här, så himla skönt att få ha en sån mitt i veckan.
Vårat schema har gjorts om så jag slutar inte längre vid lunch på Måndagar utan 14.45... Suger =P

Vi vräkte i oss bullar och mjölk igår till desperate Housevives =) Men efter några stycken så stoppade vi in resten i frysen. Kanske kan spara till älsklingens födelsedag 26 Nov =)
Tänk, redan mitten på Oktober nu..... Jisses. Knäppt kanske men jag längtar fan till jul. Dock blir det en billig jul i år- iofs brukar man ju säga så men ekonomin håller inte riktigt i år som det gjort innan!!=/
Man får väl uppskatta andra saker istället för dem där jädrans klapparna. Sällskapen,maten mm, visst?! Man är ju vuxen numera och ska fasiken bete sig som det. Visserligen är det kul och handla klappar men har man inte råd så får man ju leva efter det med.

Åkte ut och körde en sväng igår kväll. För det första så missade jag vägen jag skulle svänga in på PGA mörkret, såg inte vägen överhuvudtaget.... Bara o fortsätta och ta en annan väg... När jag sen skulle åka hemåt så var jag tvungen att stanna pga högerregeln, stannar och lägger i ettan.... trodde jag iallafall.. Försöker komma iväg men får motorstopp med flera bilar bakom mig. Då hade jag lagt i 3an säkert pga STRESS  av att stanna sådär man inte är van vid. Jag klagar o småsurar för mig själv och tycker det är oerhört pinsamt MEN jag vrider om nyckeln och startar,lägger i ettan och kör iväg snabbt. Jag tycks alltid göra något fel... Brukar börja jätte bra och känner att den här gången kommer gå suveränt men så sker nåt iallafall.. Kan vara skitfel men ÄNDÅ.

I helgen ska vi spela på trav tänkte vi! Min lillsyster är ju expert på det där och följer alla trav som går!!!!!!!!!!!!! Kan ju testa iallafall. Den där jäkla trisslotterna man köper vinner man ju nada på. 25 kr högst!

Kaffe och smörgås nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0