Slappardag



Då var det snart helg igen. Fasiken så fort veckorna går alltså!! 2 veckor till i skolan sen är det lov :=)
Vill bara gå klart detta nu och söka in på annat!!! ahhhhhhhhhhh

Var upp till Björksjön förut, sandra och Ludde följde med så han kunde få springa lite fritt för en gångs skull, enda han gjorde var att rulla sig i hästskit =P Han luktade gott på hemvägen sen hahahha..
Jag körde dit, gick jätte bra förutom backen upp till hans föräldrars hus där jag höll på att köra in bakändan i staketet.. Jag tänkte ofta inte på hur bilen där bak blir placerad tyvär utan har bara översikt där framme.=(

God kväll


Kommentarer
Postat av: lillasyster

ni är ju jämt där!!!!!! o när jag kommer hem så blir det inte nå.....

2009-10-08 @ 23:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0