Soondag

Återigen Söndag och det känns som det skulle kunna komma snö när som helst. Hade faktiskt varit mysigt(dock inte blötsnö)...
Jag har sovit såå dåligt inatt så mina ögon är alldeles röda och suddiga. Vet inte om det beror på att jag varit själv inatt eller om det ligger någon annan anledning bakom.

Travet igår gick ju inge bra. Endast 2 rätt..=/
Var till Mormor i Nora igår under eftermiddagen och fikade då hon fyllt år. Heela 79 år. Nästa år blir det stoooor släktträff!!
Hon hade dukat upp gott på bordet som vanligt...

Kanelbullar är mormors bästa samt en äppelkaka med casheynötter(stavas så)? Och grädde till.. Och vad vi åt allihopa...

När vi kom hem åt jag mat med mamma och Micke- pommes och korv med sallad till. På kvällen tittade vi på film vi 3 och åt chips :) Kl 11 cyklade jag hemåt och somnade på en gång.

Frågan är om min karl lever?? Inte hört ett ljud ifrån han....

Idag ska jag försöka gå en promenad i kalla vädret, träna och plugga teorin.. Bäst att försöka ligga i så mycket som möjligt nu sista tiden hur tråkigt det än är.

Ha en strålande dag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0