Torsdag

Det här är tufft alltså.
Det här kommer att bli en lång vinter
MED mörka kalla mornar...
Skulle ge vad som helst för att få ligga
kvar i sängen. Vad som helst!

Igår åkte vi runt och jag körde faktiskt.. Tittade på hus..
Vi är otroligt sugna och känner för att ta det steget men är
såklart ekonomin som står i vägen lite fast vi räknar och räknar
på det hela tiden. Har nämligen sett 2 hus som vi är intresserade av,
ganska billiga(dock renoveringshus) som jag är lite lite emot, mest
pga av att jag inte vill komma till ett hus och det ser ut som fan
och delvis för att jag heller inte orkar/vill renovera ett helt hus så det
skulle nästan vara 50/50 =)
Körningen gick bra, men känner mig ganska trygg nu här i samhället där jag kör i 50 haha.
Min favorit hastighet =P De ni.
Drömde inatt att jag körde i Stockholm och allt var sån kaos!!!!!

22 Oktober och jag har julkänslor!!! Helt otroligt egentligen va.

Denna fanns i närheten av mig förra året           Mys!!!
fiint alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0