Tråkig dag?

Ahhhh så trist med regn. Kanske snö faller ner idag? Skulle vara mysigt men blir ju blötsnö så himla tråkigt.

Idag är jag hemma- tog en "ledig" dag. Visst är det väl lov att göra så nån gång =) De andra är på studiebesök till tippen.... Förra veckan var det reningsverket.. What is going on?

Igår pratade jag med syster på msn och fick lite råd om hästar.. Vilka som är bra eller ej.. för vi vet ju egentligen INGENTING så alla råd är ju bra råd =P  Har tänkt spela på trav.... i helgen...

Helgen blir iallafall jääättte lugn som vanligt.
Ikväll IDOL och mys och imorgon är min sötnos borta hela dagen och natten. Han ska till sina föräldrar och byta däck och hålla på hela dagen.  I sånna lägen önskar jag att jag hade körkort.. Bara dra till tex örebro och shoppa,äta eller gå på bio. Ja väl..

Frukost nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0