Filmkväll

Min mage står rätt ut!! Uppsvälld och obehagligt.
Blev 2 chokladkakor och en påse chips igår till filmerna. =/

Kollade på The Road som handlade om "naturkatastrof".
Kanske en inblick i framtiden?! Väldigt sorglig men bra!
Se den! Man blir verkligen orolig!




Se hela bilden 










Kollade också på The Descent 2. Den var OK men blev bra irreterad i slutet.



Vaknade kl 8 och dricker nu en kopp kaffe. Ska få i mig lite frukost och väcka mannen som snarkar.
Vi åker till Örebro vid 10 halv 11 och i eftermiddag är det tänkt att vi ska äta på Hellas :)
Ska ringa Siv nu också innan vi åker!

Trevlig Tisdag

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Ah den vill jag också se.. Fårga, the descent 2 är d uppföljaren till den vi såg förut..? Eller har jag ens sett 1:an?hehe

Gjorde du nå fynd i öret?

2010-04-06 @ 18:01:17
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0