Nada

Nej ni, min blogg förblir oskriven ett par dagar tror jag.

Ska bara tillägga detta;



Mathias och jag firar 2 år förlovade på Lördag och det ska firas med god mat och god dryck och självklart massa mys. Våran historia är lång så den tänker jag inte ta här med er stackars människor men vi har gått igenom såå mycket tillsammans. 2004 blev vi tillsammans första gången, detta är alltså tredje gången gilt och det funkar hur bra som helst. Vi är väldigt olika men på nåt sätt så lyckas vi ändå ge varandra det vi vill ha.
Jag tänker inte gå in på detaljer här om hur jag känner inför barn och hela kittet, självklart vill vi ha men vi vet också att det inte är värt det i slutändan att behöva vända på varenda krona. Visst, han har jobb men jag då! Räknas inte det. Jag vill också känna att jag bidrar med något istället för att förlita mig endast på honom. Nej tack. Vi hinner med det där också i vårat liv. :=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Naaww.. Hmm vet dock inte riktigt vad jag tycker om att du inte tänker blogga på ett tag.. Vad ska jag då göra med all min tid? :)

2010-04-28 @ 18:57:42
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0