Pics

Huvudvärken kommer och går idag men jag klarade av att jogga idag :=)
Fann lite gamla bilder på min bilddagbok som jag knappt använder längre.


Josse,jag,Veronica och Sandra :=)


Detta är år 07, alltså mitt första år som Oslobo!! Fan har jag på mig undrar jag!!?? Partykläder tydligen!!:P Glittrande ful grön tröja.. Hur tänkte jag??!!

Föresten så kom min bror in på ny teaterskola långt upp i norr. Calle flygare teaterskola som är en månads utbildning och kostar multum(tycker jag)... Hoppas att han kommer långt på den!!
Hela Maj månad...


Teaterapan själv!

Jag ska lägga mig i ett hett bad och sen blir det soffan resten av dagen och kvällen.
Imorgon ska vi putsa fönster! Yejj vad kul.

Lyssnar på låten som min faster hade valt igår på begravningen, den är oerhört vacker.
Susanne Alfvengren, du är älskad där du går.

See ya

Kommentarer
Postat av: jennifer

aahh ibland undrar man hur man tänkte förr när det gällde kläder,hår etc:ppp men sen helt plötsligt om några år tycker undrar man nog återigen:hur tänkte jag?haha. du calle flygare låter toppen.många svenska skådisar som börjat sin "karriär" där=)



Kraam

2010-04-23 @ 19:32:32
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0